網頁

2009年11月17日星期二

齊共醉 ~ 黑啤包


記得第一次在倫敦某pub飲啤酒, 猛+7up/忌廉梳打, 成杯似汽水多d; 跟着在Dublin有300年的pub, 被摧學飲啤酒, 1/2pint就暈酡酡! 到畢業, 又被摧日光日白飲啤酒, 真係唔多鍾意啤酒陣味, d鬼同學們叫我不如飲黑啤, 仲教我+20%濃提子汁, 同80%黑啤, 嚇...果然好飲多....
星加坡啤酒比香港貴3倍以上, 此黑啤HK$12咋, 黎到厘邊S$7=HK$38.5, 所以啤酒包遲遲未出; 講番厘支黑啤, 在Cold Storage超市排行榜係最好飲的, 雪到凍, 透心涼, 順滑可口, 值得一試!

食譜來自C.T. & Terryma 的黑啤提子包 ~ 巨峰葡萄乾
我做了2批, 頭一批做包包魚鬆, 用葡萄籽油; 第二批跟足食譜用牛油, 做山形吐司; 包包彈牙有軟度, 張力好好, 微微麥香(葡萄籽油), 而用牛油味道潤厚少了麥香, 真的好好食, 但貴了點!

第一次發好後的麵糰, 好滑呢!

後記: 剩下半支啤酒, 蓋盍放入冰櫃保持未結冰的凍度, 忙完第一步包後, 享受吓冰涼的啤酒先.....啤酒真係唔係我飲, 頭痛2天!

您或許對這些文章有興趣: